interaktivni-vyuka

Požadavek klienta

Zatraktivnění výuky žáků 1. a 2. stupně pomocí interaktivní výuky a vybudování nové počítačové učebny, která bude mít vysokou přidanou hodnotu a nízké nároky na spotřebu el. energie, údržbu a hlučnost.

Naše řešení

V průběhu realizace nedošlo k přerušení stávající výuky. Učitelé po realizaci mohou probírané učivo obohatit interaktivní výukou – videa, zvuky, obrázky. Nyní probíhají různá zajímavá cvičení pro žáky u interaktivní tabule, kde pomocí interaktivního pera můžou doplňovat kvízy, přesouvat a párovat předměty, obrázky a jiné.

Počítačová učebna byla vybudována pomocí tenkých klientů napojený na terminálový server. V učebně máji tedy jen monitor s klávesnicí a myší se spotřebou cca 35 W a výpočetní výkon všech klientů běží na jednom serveru. V učebně tak není slyšet hluk, který způsobují klasická PC. Není potřeba provádět fyzické čištění a v případě poruchy se nahrazuje jen tenký klient, který je cenově dostupnější, než klasické PC. To šetří škole případné budoucí náklady na udržení projektu.

Serverová řešení na klíč - ekonomický systém POHODA (VRT střechy, Starovičky)

Požadavek klienta

Vedení účetnictví jak fyzických, tak právnických osob. Vzdáleně přistupovat odkudkoliv k firemním datům s možností napojení maloobchodní prodejny.

Naše řešení

Vyřešeno pomocí značkového serveru, na kterém běží 2 serverové systémy Windows server 2008R2, 1× SBS2011 (1× fyzický a 2× virtuální server na Hyper-V). Na prvním virtuálním serveru běží ekonomický systém Pohoda, který se stará o chod koncových klientů-počítačů, kde zaměstnanci prodávají zákazníkům, řeší vedení účetnictví a přistupují pomocí něj k datům odkudkoliv. Na druhém serveru běží služba Microsoft SharePoint (firemní intranet), díky kterému můžou uživatelé sdílet mezi sebou dokumenty a mít je dostupné odkudkoliv s dokonalým zabezpečením přístupů. Dále zde běží Exchange server (poštovní server), který se stará o firemní emaily, organizaci času pomocí sdílených i soukromých kalendářů. Na server je poskytována záruka s řešením problému do následujícího pracovního dne po dobu tří let od realizace.

Správa serveru - OUTSOURCING – vzdálený dohled nad servery a síť (MS QUATRO s.r.o., Hustopeče)

Požadavek klienta

Zabezpečit a udržovat chod serverů, na kterých běží firemní databázový software. Kontrolovat zálohování, aktualizace, chyby a vytíženost hardware…

Naše řešení

Dodání a instalace fyzického a virtuálního serveru s operačním systémem Windows Server Standard 2008 R2. Proškolení technici ASSEC computers několik hodin týdně preventivně dohlížejí na chod serverů a v případě potřeby zasáhnou do pár hodin od nahlášení závady i při problémech na koncových stanicích.

Ekonomický systém POHODA - (Hantály, a.s.)

Požadavek klienta

Maximální využití stávajícího ekonomického systému Pohoda, ze kterého lze mít kompletní přehled nad pohyby odpadů a financí.

Naše řešení

Nasazení ekonomického systému POHODA E1 s nástavbou PHODA BI, díky které mají jednotliví zaměstnanci každé ráno aktuální data (statistiky, grafy) k nahlédnutí nachystaná v Excelu. Bylo dodáno zakázkové programování importního můstku mezi softwarem na evidencí odpadů a ekonomickým systémem POHODA E1 od firmy Stormware, aby zaměstnanci měli všechny pohyby v ekonomickém systému a mohli s nimi dále pracovat. Dále byl naprogramován modul pro ekonomický systém Pohoda E1 na hromadnou fakturaci, který umožní během několika málo minut udělat s tisíce výdejek nespočetné množství faktur pro různé klienty.

TSC prodejny s bio potravinami, které běží na ekonomickém systému POHODA E1

Požadavek klienta

Vybudování sítě prodejen s bio potravinami, kde bude probíhat maloprodej. Počet prodejen se v průběhu času bude navyšovat. Dodat řešení, kde je možné mít data a účetnictví na jednom uložišti bez nutnosti nějak data importovat nebo přenášet, zálohovat centralizovaně a centrálně i spravovat uživatele a data.

Naše řešení

Vybudování terminálového serveru, na který se jednotlivé prodejny vzdáleně připojují s možností okamžitého prodeje. Na prodejnách jsou úsporné PC se čtečkami čárových kódů, obchodními váhami a zákaznickými displeji, které bez omezení fungují na dálku s centrálním serverem. Prodavač/ka nepozná, že pracuje s daty na kilometry vzdálené. Klient je spokojen, neboť mu nic nebrání v tom, aby do 24 hodin rozjel další novou prodejnu, pokud se tak rozhodne.

JABLOTRON + kamerové systémy (do firem i rodinných domů)

Požadavek klienta

Kompletně zabezpečit rodinné domy i firemní prostory a tím ochránit svůj majetek.

Naše řešení

Díky moderním technologiím můžete okamžitě dostávat informace, co se právě děje ve vašem objektu mimo vaši přítomnost (SMS, napojení na bezpečnostní složky, živý náhled kamer napojených na chytrý telefon).

Celoplošné ozvučení firmy DEXON (sklep MS Quatro)

Požadavek klienta

Kompletně ozvučit prezentační sklep s možností karaoke a přednášek s podkreslenou hudbou včetně hudby k večerní zábavě.

Naše řešení

Zákazník dostal díky navrhnutému řešení na klíč výrobky od českého výrobce ozvučení firmy DEXON. Jedná se o jednoduše ovladatelný systém s velmi kvalitním zvukem, s možností karaoke pomocí dvou bezdrátových mikrofonů za velmi přijatelnou cenu.

Restaurační systém FOXPUB (penzion Ballon, D. Věstonice)

Požadavek klienta

Nasazení ekonomického a restauračního systému na penzion s ubytováním a restauraci. Mít maximální kontrolu nad pohyby financí v restauraci a penzionu.

Naše řešení

Byl použit ekonomický systém POHODA s restauračním systémem s velmi jednoduchou obsluhou pomocí dotykových displejů. Systémy spolu bezproblémově spolupracují a provozní si může jednoduše vytáhnout potřebné manažerské výstupy pro zdravý chod firmy a případně včas odhalit nekalé úmysly zaměstnanců. Součásti řešení jsou dodány dotykové terminály, které jsou odolné proti prachu a polití tekutinou. Řešení je nachystané i pro použití mobilního číšníka.

Office 365 pro EP ENERGY TRADING, a. s.

Požadavek klienta

Umožnit přístup všech 84 zaměstnanců k emailu, kalendáři, poznámkám různými způsoby (mobil, tablet, PC) a to odkudkoliv s okamžitou synchronizací. Stávající řešení, které řešilo poštu, kalendář a poznámky běželo na software Lotus Domino.

Naše řešení

Z toho vyplývá, že bylo potřeba přemigrovat řešení Lotus Domino na Office 365, což je cloudová služba. Kompletní migrace trvala cca 14 dní, kdy se všem uživatelům přenesly jednotlivé poštovní schránky, včetně kalendářů, úkolů a poznámek bez omezení práce jednotlivých zaměstnanců. Dále byly migrovány sdílené mailboxy. Uživatelé mají jeden přístupový údaj jak do firemní sítě, tak do přístupu k Office 365 s vysokým zabezpečením pomocí šifrování.